ziaristică

Dumnezeu a dat

Anonim

După zece ani de încercări nereușite de a avea un copil, nu puteam decât să sperăm la un miracol. Și s-a întâmplat o minune …

Ultima soluție

Aveam deja 33 de ani, dintre care zece ani dintr-o căsătorie fericită, căsătoriți doar de unul singur - absența copiilor. De fapt, până la această vârstă am plănuit să fiu mamă de mai multe ori, dar nimic nu a funcționat pentru noi.

Ceea ce tocmai nu a trecut cu soțul ei de-a lungul anilor: examene periodice, teste. Au supraviețuit chiar unei încercări eșuate de FIV în urmă cu trei ani, când niciunul dintre cei doi embrioni plantați în corpul meu nu a luat rădăcină. Dar niciunul dintre experți nu a reușit să numească cauza problemei noastre: soțul meu și cu mine eram absolut sănătoși în funcție de rezultatele tuturor examinărilor. După un FIV eșuat, un cunoscut medic din Novosibirsk nostru, specializat în tratamentul infertilității, a întins pur și simplu mâinile și a sfătuit ultima soluție - să se roage.

Nici eu, nici soțul meu nu am fost vreodată oameni deosebit de religioși. Dar atunci acestea, născute din neputința în fața naturii, cuvintele unui medic respectat din oraș au devenit pentru noi un ghid spre acțiune. În fiecare sfârșit de săptămână, am început să mergem la templu și să-i cerem Sfânta Fecioară Maria cel puțin un lucru - să finalizăm cu succes următoarea procedură FIV, pentru care de mai bine de un an așteptăm în linie un preț gratuit.

Cumva, la următoarea noastră vizită la Biserica Zodiei, un enoriaș s-a apropiat de mine. S-a dovedit că ea nu ne-a mai văzut aici pentru prima dată și, într-un fel, necunoscut, a aflat ce cerem de la Maica Domnului. Femeia a povestit povestea fiicei sale, care a cerșit o sarcină mult așteptată la Sf. Matrona, în mănăstirea Pokrovsky din Capitală. După o călătorie acolo și închinându-se moaștelor, fiica ei a devenit mamă deja de trei ori.

Dintr-o privire la cealaltă, soțul meu și cu mine ne-am dat seama: trebuie să mergem! Imediat! În aceeași zi, a cumpărat bilete de tren la Moscova, iar o săptămână mai târziu a plecat la Matronușka.

sfinţii

Pelerinajul nostru spontan a început cu mari necazuri. Aproape imediat după ieșirea din tren, s-a dovedit că ne-a fost furată o carte bancară. În portofelul meu nu erau destui bani nici măcar pentru o zi la hotel. „Nu, nu există minuni! De ce suntem cu toții la pas ?! ” Am răbufnit suspinând pe umărul soțului meu. Încercând să mă liniștească, el însuși a fost complet pierdut. Nu a fost nimeni de la care să împrumute bani. Soțul și-a amintit că a făcut cumva un împrumut rapid. Dar atunci a avut un card, oportunitatea de a obține un împrumut fără card nu ni s-a părut reală. În general, situația - nu veți invidia.

Biletele pentru călătoria de întoarcere le-am cumpărat în avans, dar undeva trebuia să petrecem 5 zile și nopți și să nu moară de foame. A fost o dimineață înghețată de decembrie și nu am avut de ales decât să mergem la Mănăstirea Pokrovsky, pentru care am stat aproape trei zile pe drum, iar seara să ne întoarcem din nou la stație, peste noapte. Dar în mănăstire s-a întâmplat incredibilul la noi.

Aproape 4 ore a trebuit să stea într-un vânt înghețat într-o linie de oameni dornici să atingă moaștele Sf. Matrona. Sute de oameni au rămas, de asemenea, cu răbdare în frig, fiecare cu o rugăciune pentru minunea sa. Și din toată această mulțime multilaterală, dar surprinzător de calmă, ea a fost cea care a fost în apropiere - Sf. Natalya, cum numesc salvatorul nostru. Femeia care stătea în fața noastră a atras imediat atenția asupra ochilor mei. La aflarea incidentului, ea - o persoană complet străină din periferia Moscovei - a sugerat … să rămână cu ea.

Împrumut rapid pentru fericire îndelungată

Și acum, după ce ne-am atașat de moaște, rugându-ne, cerând ajutor și lăsând o notă cu icoana Sf. Matronușka, ne-am dus la Natalya, în Hrușciovul ei ospitalier, unde femeia locuia cu fiul ei student. La cină, oferită din nou complet dezinteresat, tipul a vorbit despre posibilitatea de a obține un împrumut în numerar fără card. Ne-am îndoit, realizând că nu suntem în orașul nostru. Fiul proprietarului a explicat însă că absolut oricine poate lua microloane fără verificări la Moscova. El a ajutat să găsească o ofertă potrivită pe Internet. Serviciul online „Robot Seimer” a dat dreptul pe site să solicite un împrumut rapid și să-l obțină în oricare dintre punctele din sistemul de Contact, care sunt abundente în Moscova. Un microloan a fost emis imediat și muntele părea să-i fi căzut de pe umeri. După 3 ore, ne țineam banii în mâini - un împrumut foarte real, fără card și fără cecuri la Moscova - un oraș străin pentru noi.

A doua zi, am cumpărat mâncare și cadouri pentru salvatorii noștri. Adevărat, Natalya nu ne-a mai lăsat să mergem la niciun hotel, deși micro-împrumutul ne-ar putea permite să închiriem o cameră ieftină. Dar ea este Sfântă! Am mers la Mănăstirea Pokrovsky toate zilele următoare ale șederii noastre la Moscova, apărând din nou și din nou un șir lung.

… Mulțumită oamenilor buni pe care i-am cunoscut pe drum, credința în minuni, puterea inexplicabilă a Sf. Matrona și capacitatea de a primi microloane fără verificări la Moscova în momente dificile, după 10 ani de speranță și disperare, am devenit părinți fericiți. Am rămas însărcinată aproape imediat după călătorie, chiar sub New, 2015. La câțiva metri de mine, într-un pătuț, un Bogdan în vârstă de trei luni adulmecă - copilul lui Dumnezeu a fost dat.