mediu

Jurnalul participantului a fost descifrat de un voluntar din rețea

Cuprins:

Anonim

A citi jurnalele altcuiva este urât. Cu toate acestea, ce se întâmplă dacă jurnalul aparține bunicului care a trăit în timpul celui de-al Doilea Război Mondial? Desigur, citește-l!

Unul dintre utilizatorii rețelei a raportat că a găsit jurnalul bunicului său și ar dori să-l citească, dar problema este că jurnalul este scris în transcrieri, pe care nepotul nu le deține în mod natural.

Voluntarul a răspuns strigătului, care înțelege puțin transcrierea, dar nu se ocupă cu traducerile din acest domeniu. S-a familiarizat cu fotografiile jurnalului, dar nu s-a grăbit să-l ajute pe utilizator și a declarat că traducerea manuscriselor este dificilă, mai ușor de citit și de înțeles puțin despre romanele sau textele religioase scrise în această formă, iar decodarea manuscrisului va dura mult timp și efort.

Ce era în jurnal?

Judecând după micul fragment din jurnalul pe care îl publicăm mai jos, un om vorbește despre viața sa în timp ce se află în armată. Despre ce este hrănit, ce face militarii, ce relații se dezvoltă în echipă, ce fel de manipulări au loc. Un fragment din jurnal a fost totuși tradus de acel voluntar care a răspuns la postarea utilizatorului.

4/9/41 - miercuri

Aceasta se referă la 9 aprilie 1941.

În stânga […] 5:30 un tramvai a condus […] la depozitul de arme. Ajuns la 8:00. A demontat toate hainele, cu excepția pantofilor și paltoanelor. Au trecut cel puțin 20 de camere pentru diverse examene. Examenele s-au încheiat în jurul orei 10:00. […] Oculist, ORL a trecut. [Era necesar … hârtie și chestii … în alcool și … în bumbac]. Este posibil ca unii să fi fost refuzați din cauza bolilor existente, dar medicul i-a întrebat dacă vor să se alăture armatei. Dacă ar spune da, ar aproba. Unii vor lipsi chiar cu o vedere slabă dacă pot citi cu ochelarii. Un prieten de-al meu a luat [avea] peste 38 de kilograme în greutate. Am fost de la 10 la 4 cu [… prânzul nostru]. [Am avut] alegerea mea pentru [cină …], alții au avut doar cotlet de porc. M-am mâncat singură, am luat cina. Dintre cei 620 de bărbați, au fost aproximativ 10 dintre noi […], pentru că am trecut.

Noua navă de croazieră pentru adulți: alcool și mâncare bună

Păr torturat de pisică pe foi: a scăpat de sfatul unui crescător cu experiență

Femeia care a reușit să-l încânte pe Lev Bi-2: noi fotografii ale soției rockerului

În primul rând, examene. Numărul meu a fost 27. Am plecat pentru Grant Camp la 8:30 pe IC. Aveam la dispoziție un tren întreg. 13 ore în picioare, [… ing] și mersul m-a obosit cu adevărat. [Vuksenek] cu [bucheta noastră] și el și-a făcut fotografia într-un ziar.

4/10/41 - joi

Indicat la 10 aprilie 1941.

Ajuns în tabăra Grant în jurul orei 11:00. A fost […] prânzul cu tocană de vită, iar farfuriile noastre au fost umplute până la capăt. Identificat în cazarma B-204, patul meu este 22. Foarte confortabil. Nu puteam dormi până la 2:00 dimineața. Ne-am trezit la 6:00 dimineața. [Am primit compania … viitorul]. Trimis la clasa nr. 2 la testul […] a fost al 119-lea din 150 de persoane. A trecut testul pentru recrutarea [rating] în armată. Obțineți 45 de puncte. Au injectat [tifoid … întotdeauna] vaccinat. Apoi a hrănit un curcan.

Pentru cină, s-au dat resturi. Avea voie să plece înainte de ora 23:00, dar am rămas să scriu scrisori. Mâna s-a rănit puțin din lovitură. Cea mai mare parte din gașcă s-a dus la sărbătoare în oraș, dar au trebuit să aștepte autobuzul sau mersul.

Echipajul a făcut o fotografie ca o reținere. Nu în fiecare zi astfel de pasageri zboară

Termosi originali din lemn și argilă epoxidică: clasă de master

Caniculă caldă cu efect de parchet: instrucțiuni pentru proprietarii de îngrijire

4/11/41 - vineri

Am fost astăzi la biserică și am stat [… tot timpul …]. Lucrat toată ziua: spălat, măturat și curățat. Majoritatea semenilor au fost [transferați] în diferite cazărmi. Au rămas doar 5 dintre noi și au mers în alte cazărmi pentru corpul medical. Ouă și pâine prăjită la micul dejun. Nu am mâncat cina, deoarece intestinele mele nu funcționau corect. A luat un laxativ.

4/12/41 - sâmbătă

Au apărut noi bărbați din Detroit în cazărma noastră. A curățat cazarma. Am mers puțin. Dupa-amiaza ne-am dus la Rockford si am baut cateva pahare de bere pentru a sta si a lua cina. L-am urmărit pe tiganul Rose Lee să-și îndeplinească striptease-ul. […] În oraș, atunci […]. S-a întors la….

13/04/41 - Duminică

10 p.m. Duminică de Paște. A plouat toată ziua. Am stat în cazărmi. Au jucat cărți, am câștigat 4 dolari. Am trimis 10 cărți poștale și o scrisoare.

Fata a adus două fâșii transparente în mână și le-a „așezat” în curtea ei

Cum să purtați o mască corect: medicii au explicat de ce poate interveni o barba

Clatite cu gura: o reteta de la Victoria Boni

14/04/41 - luni

Grantul a plecat din tabăra Shelby 10:10. Ajuns […] la ora 17:00 pentru a lua marfa […]. A venit la St. Louis la 20:00. S-a culcat în suprafata superioară. A trecut prin Kentucky și Missouri noaptea. M-am trezit în Tennessee. Mississippi foarte deluroase, foarte împădurite, multe gateri. Multe [verificări] de-a lungul căii ferate. Ajuns în tabăra lui Shelby la ora 15:15.

15/04/51 - marți

A durat 29 de ore. Mâncarea din tren era foarte slabă din cauza unui fel de greșeală. Porumb conserve, vită, gem, bere și [cafea]. Tot ce am făcut în tren a fost să privim peisajele. Adevărata căutare a fost în tabăra lui Shelby. Grupul a jucat și camioanele ne-au livrat companiei noastre. Livrat companiei I compania de compensare.

Compania noastră este formată în principal din bărbați din Wisconsin și Michigan. Foarte puțini din Illinois. Cina de vită brută. [Mutat] în cort. 16 patrate 5 locuri de dormit.

16/04/41 - Miercuri

Clătite pentru micul dejun, vită pentru cină, șuncă pe os pentru cină. Arată tactici și o scurtă plimbare. Dug up sod după-amiază. A fost un mic exercițiu bun. Am condus de la un capăt al taberei la celălalt într-un camion armat.

La master class, am învățat cum să gătesc clătite subțiri de hrișcă cu drojdie

De ce să învăț să patinez la 39 de ani a fost cea mai bună decizie din viața mea

Locuințele din anii 1920 în apropiere de Sydney nu vor fi ușor de găsit nici măcar pentru trackere

17/04/41 - joi

Marș normal și exercițiu. Făină de ovăz la micul dejun, vită și [bere] pentru cină. Săpați tranșee toată ziua.

18/04/41 - vineri

Au auzit despre politețe militară. Salutați [instrucțiunea]. Ouă și slănină pentru micul dejun. Examinarea picioarelor. […] Au dat pește pentru cină. A făcut o mulțime de lopeți după-amiaza. Am băut 3 cutii de bere […].

19/04/41 - sâmbătă

[…] dimineața. Inspecția unui major din […] A lucrat foarte puțin după-amiaza. Toate hainele noastre au fost verificate. Ouă razuite pentru micul dejun. Jambon pentru prânz și mâncat mai întâi țelină crudă. Sunca pe os pentru cină. Am băut 2 cutii de bere. [… și hârtie].